7. března 2014

Postelový režim


Pokud mají určitá zvířata ve svém návyku zařazený zimní spánek, pak jsem zcela jistě zvláštní druh, který je s každoroční jistotou postižen spánkem jarním. Většinou přichází v tu nejméně vhodnou dobu a vyřadí mě z provozu tak na týden. Ale jednu výhodu to má – jarní deště a bahno vyměním za vyhřátou postel a asexuální pyžamo. Zcela legitimně a bez výčitek!

Ale to není jediná výhoda postelového režimu. Konečně mám totiž čas na malé, přesto nevyhnutelné činnosti, jako je pedikúra, přečtení všech rozečtených knih, prolistování všech časopisů, snězení všech čokoládových zásob nebo plánovaní svého vysněného obydlí, dovolené, práce, budoucího života...
Takže jsem právě zahájila svoji novou léčbu tím, že jsem z ní udělala přednost a povýšila ji na volno, které si zasloužím. Občas do sebe sice vpravím nějaké to léčivo, ale jinak si užívám. Díky nové ELLE už znám celou jarní kolekci od Diora, vím, jaký krém si půjdu koupit, až se mi přestanou podlamovat kolena a na zápěstí mi omamně voní nový parfém od YSL. Co na tom, že z vlastní důstojnosti všechna zrcadla radši obcházím obloukem a můj momentální dress code velí co možná nejvytahanější, nejinfantilnější a nejměkčí šatstvo.
Až totiž budu schopná vykročit z postele pravou nohou a z toho počasí venku se stane opravdové jaro, budeme na sebe vzájemně připraveni. Dokonalá symbióza, co říkáte? 


P.S. A jak jarní únavu přežíváte vy?

2 komentáře:

  1. Nemoc nezávidím, i když zpomalení a nějaký day off by se mi rozhodně hodil. Poslední týdny se chodím domů už jenom vyspat a kolikrát to není ani těch potřebných 8 hodin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně Lucko, viz můj předchozí článek ;)

      Vymazat